Markkinoinnin strategiaan selvä suunta
Tarjoamme apua markkinoinnin strategiseen suunnitteluun olipa se sitten konsepteja, kohderyhmiä tai vaikkapa teknologiavalintoja.
Lisäksi olemme tuotteistaneet PK-yrityksille suunnatun sparrausohjelman.
Kenelle?
Erityisesti markkinoinnille, myynnille ja toimitusjohtajille. Niille, jotka tekevät liiketoiminnan tärkeimpiä päätöksiä.
Asiakas päättää osallistujat.
Mitä?
Käytännönläheistä strategian sparrausta markkinointiin liiketoiminnan lähtökohdista.
Tyypillisesti sarja työpajoja tuottaa parhaat tulokset.
Miksi?
Usein suunta - ja varsinkin asiakas - katoaa arjen tohinan keskellä.
Autamme löytämään markkinoinnin tärkeimmät prioriteetit tuloksien saamiseksi.
Referenssi: Valjas
"Useamman kuukauden kestänyt systemaattinen sparraus kirkasti markkinointia ja myyntiä niin itselleni kuin henkilöstöllekin."

Strategian viilauksen tavoitteita
Parempi myynti
Markkinointia ja myyntiä ei pitäisi erottaa toisistaan. Markkinoinnin kehittämisellä pyritään pitkäaikaiseen myyntikunnon parantamiseen.
Heti hyötyä
Konkretia
Tukea ja neuvoja
Asiakkaalla on mahdollisuus saada apua. Olemme olleet työstämässä monen yrityksen historian ensimmäistä markkinointistrategiaa.
Tiedon kasvattaminen
Haluamme jakaa omaa osaamistamme markkinoinnista. Lisäksi asiakkaan on helpompi jalkauttaa markkinoinnin strategiaansa sisäisesti.
Jatkumo
Pyrimme varmistamaan, että infoähky ei kasva liian suureksi. Tuotoksia voidaan hyödyntää vuosia - ja päivittää.
Sparrausohjelma PK-yrityksille: Terästytin®
Koulutuksemme perustuu sparraukseen. Yhdistelemme oppeja startup-maailmasta, parhaista nykyaikaisen markkinoinnin käytännöistä ja PK-yrityksen pyörittämisen (joskus karuistakin) realiteeteista.
Et voi tehdä kaikkea hyvin! Selvitetään yhdessä, mitä sinun yrityksesi kannattaa tehdä, ja miten.
Tarjoamme 3 eri pituista ohjelmaa, joiden sisältö on jaettu teemoihin.
1 teema
Maistiainen sparraukseen liiketoimintamallin ja myyntivalttien kautta.
Selvitetään markkinoinnin perustukset, joiden päälle voidaan rakentaa lisää.
5 teemaa
Peruspaketti, joka sopii yritykselle kuin yritykselle tilanteesta riippumatta.
Keskitymme erityisesti kohderyhmiin, heidän tavoittamiseen ja puhutteluun.
10 teemaa
Laaja kokonaisuus, jossa sukelletaan syvemmälle konkreettisiin nippeleihin.
Käymme läpi myös brändiä, kotisivustoa ja markkinoinnin sekä myynnin yhteistyötä.
Jokaiseen ohjelmaan kuuluu
- Lupaus, että saat vähintään yhden uuden idean asiakkaiden houkutteluun.
- Yhtä monta työpajaa kuin teemojakin. Asiakkaan luona tai etänä.
- Konkreettisia tuotoksia jokaisesta työpajasta.
- Apua teemoihin liittyen ohjelman keston ajan.
Kaikki Teemat
- Liiketoimintamalli ja myyntivaltit
- Ostajapersoonat
- Piraattifunneli
- Hakukonenäkyvyys
- Kilpailijat (verkossa)
- Brändi (yritys tai henkilö)
- Kotisivuston myynnillisyys
- Mittaaminen
- Myyntimalli ja markkinointi yhdessä
- Suosittelumalli
- Tai sinun oma teemasi?
Ota yhteyttä
Tarzan huutaa korkealta ja kovaa. Markkinointiapua voit kutsua lomakkeella.
Suorat sähköpostit ja soitot Saskia Salomaalle:
saskia.salomaa (at) markkinointisankarit.fi
044 530 5919