Markkinointistrategia johdetaan yrityksen liiketoiminnan strategiasta. Hyvä markkinointistrategia vastaa siihen, mitä myydään ja kenelle. Markkinointistrategian käytännön toteutus kysymykseen siitä, että miten. Tässä kirjoituksessa käsittelemme tarkemmin markkinointistrategian laatimista ja parhaita käytäntöjä. Markkinointi …
Uusimme myyntipalkkiomme – hyödy entistä enemmän!
Uusimme myyntipalkkiomme, koska haluammekin jatkossa tarjota sinulle hyvän mielen lisäksi myös taloudellista hyötyä siitä, että suosittelet meitä. Uusi myyntipalkkiomme tarjoaa sinulle asiakkuuden 10% (arvonlisäverottomasta) liikevaihdosta ensimmäisen 6kk ajan. Sinun ei …
Markkinointisankarien oma markkinointi 2022
Edellisessä markkinointibudjetti-postauksessa käsittelimme sitä, mitkä kaikki asiat vaikuttavat markkinointibudjetin suuruuteen. Tässä kirjoituksessa avaamme sitä, mitä kaikkea markkinoinnin saralla tapahtui yrityksessämme. Lyhyesti niille ketkä eivät meitä tunne: Markkinointisankarit on freelancereita välittävä …
Markkinointibudjetti: paljonko on tarpeeksi?
Markkinointibudjetti on yksi markkinointipäättäjän keskeisimpiä työtehtäviä. Mikä on riittävä budjetti tekemiseen, mikä taas jättää kilpailijoille liikaa liikkumavaraa? Markkinointibudjetti koostuu useasta eri osasta. Tässä kirjoituksessa avaamme sitä, paljonko markkinointiin laitetaan yleensä …
Ansaittu media – hyödynnä näitä strategioita onnistuaksesi
Ansaittu media on näkyvyyttä, jonka yritys saa perinteisten tiedotusvälineiden, kuten sanomalehtien, television ja online-uutissivustojen kautta. Sosiaalisessa mediassa ilmenemismuotoja ovat muun muassa asiakkaiden arvostelut, maininnat, jaot ja julkaisut palvelusta tai tuotteesta. …
Digimarkkinointi in ja out: Mitä tietää, muistaa ja varoa
Mikä on digimarkkinointi? Digimarkkinointi tarkoittaa markkinoillisia toimenpiteitä, jotka tehdään digitaalisissa kanavissa eri päätelaitteiden saavutettavana. Digimarkkinoinnin avulla voi saavuttaa sekä potentiaalisia että nykyasiakkaita varsinkin tarkasti. Digimarkkinointi vaikuttaa laajalti asiakaspolun eri vaiheissa …
Mobiilidokumentoinnin pioneerit luottavat Markkinointisankareihin – Infomaatin asiakastarina
Infomaatti tarjoaa rakennusalan ammattilaisille helppokäyttöistä työkalua mobiilidokumentointiin. Infomaatti on tehnyt Markkinointisankarien kanssa yhteistyötä kesästä 2022. Infomaatille on tärkeää, että oikeat ihmiset löytävät Infomaatin sivustolle ja palvelu on helposti lähestyttävä. Digimarkkinointi …
Markkinoinnin ulkoistus mielessä? Lue vinkit!
Markkinoinnin ulkoistus suunnitelmissa? Tässä kirjoituksessa käsittelemme sitä, miten hoitaa markkinoinnin ulkoistus niin, että se tukee liiketoimintasi tavoitteita menestyksekkäästi. Haluamme myös, että markkinoinnin ulkoistus ei kuormita sinua kohtuuttomasti, koska uskomme, että …
Onko lisämyynti nykyasiakkaille tuskallista? Tutustu kaksinumeroisen kasvun kaavaan
Tiesitkö, että uusien asiakkaiden hankkiminen on paljon työläämpää kuin nykyasiakkaiden pitäminen? Harvard Business Review:n tutkimuksen mukaan uuden asiakkaan hankkiminen on toimialasta riippuen 5-25 kertaa kalliimpaa kuin nykyisen pitäminen – jaiks! …
CRM-hankinta tulossa? Lue vinkit!
Meiltä kysytään usein, mikä on paras asiakkuuden hallinnan eli CRM-järjestelmä. Asiakkuuden hallinnan järjestelmän perimmäinen tarkoitus on auttaa myyjiä parempiin tuloksiin ja parantaa asiakaskokemusta. Mitä ottaa huomioon CRM-järjestelmän hankinnassa? Kuopion torilla …