Ansaittu media on näkyvyyttä, jonka yritys saa perinteisten tiedotusvälineiden, kuten sanomalehtien, television ja online-uutissivustojen kautta. Sosiaalisessa mediassa ilmenemismuotoja ovat muun muassa asiakkaiden arvostelut, maininnat, jaot ja julkaisut palvelusta tai tuotteesta. …
Digimarkkinointi in ja out – mitä muistaa, mitä unohtaa?
Digimarkkinointi on jatkuvasti kehittyvä ala, ja uusimpien trendien ja parhaiden käytäntöjen perässä voi olla vaikea pysyä mukana. Keskittymällä perusasioihin ja olemalla valmis sopeutumaan uusiin teknologioihin ja strategioihin voit kuitenkin luoda …
Mobiilidokumentoinnin pioneerit luottavat Markkinointisankareihin – Infomaatin asiakastarina
Infomaatti tarjoaa rakennusalan ammattilaisille helppokäyttöistä työkalua mobiilidokumentointiin. Infomaatti on tehnyt Markkinointisankarien kanssa yhteistyötä kesästä 2022. Infomaatille on tärkeää, että oikeat ihmiset löytävät Infomaatin sivustolle ja palvelu on helposti lähestyttävä. Digimarkkinointi …
Mielessä markkinoinnin ulkoistus? Lue vinkit!
Markkinoinnin ulkoistus suunnitelmissa? Tässä kirjoituksessa käsittelemme sitä, miten hoitaa markkinoinnin ulkoistus niin, että se tukee liiketoimintasi tavoitteita menestyksekkäästi. Haluamme myös, että markkinoinnin ulkoistus ei kuormita sinua kohtuuttomasti, koska uskomme, että …
Vanhoille vs. uusille asiakkaille myyminen
Älä unohda vanhoja asiakkaitasi! Harvard Business Review:n tutkimuksen mukaan uuden asiakkaan hankkiminen on toimialasta riippuen 5-25 kertaa kalliimpaa kuin nykyisen pitäminen. Samaan aikaan Bain & Companyn tutkimus osoittaa, että nykyisten …
CRM-hankinta tulossa? Lue vinkit!
Meiltä kysytään usein, mikä on paras asiakkuuden hallinnan eli CRM-järjestelmä. Asiakkuuden hallinnan järjestelmän perimmäinen tarkoitus on auttaa myyjiä parempiin tuloksiin ja parantaa asiakaskokemusta. Mitä ottaa huomioon CRM-järjestelmän hankinnassa? Kuopion torilla …
René Descartes ja viisi syytä palkata ulkoistettu työntekijä sisäisen rekrytoinnin sijaan
”Ajattelen, siis olen olemassa” -René Descartes Miltä tulevaisuuden työelämä näyttää ja miksi sitä on tärkeä pysähtyä pohtimaan? Vain valmistautumalla tulevaan jo tänään, varmistetaan, että huomennakin on tulevaisuus, johon herätä. Työelämän …
Miten yhdistät myynnin ja markkinoinnin?
Jos olet valjastanut markkinoinnin yhdeksi yrityksesi kasvun taikavoimista, mahtavaa! Tässä vinkkimme seuraavanlaisista konkreettisista käytännön toimenpiteistä. Laittamalla CRM:n kuntoon saat €€€:t kassaan nopeammin. Bisnesdatan pöyhiminen on meille suhteellisen uusi palvelu, mutta …
8 asiaa, miten LinkedIn voi auttaa sinua liiketoiminnan kasvattamisessa
Myytkö ja markkinoitko tuotteitasi ja/tai palveluitasi ihmisille? Jos vastasit kyllä, niin jatka lukemista ja opit, miksi ja miten Linkedin voi auttaa sinua liiketoiminnan kasvattamisessa. Linkedlnissä on globaalisti noin 800 miljoonaa …
Yritysilme – 3 vinkkiä sen luomiseen
Yritysilme on yrityksen visuaalinen ilme, jonka määrittävät peruselementit, kuten värimaailma, logo, typografia, graafinen ohjeistus, kuvat, yrityksen nettisivut, slogan, yritysesittely- ja tarjouspohjat. Visuaalisesti näyttävä yritysilme on yritykselle sekä keino viestiä laatua …