Markkinoinnin ulkoistus suunnitelmissa? Tässä kirjoituksessa käsittelemme sitä, miten hoitaa markkinoinnin ulkoistus niin, että se tukee liiketoimintasi tavoitteita menestyksekkäästi. Haluamme myös, että markkinoinnin ulkoistus ei kuormita sinua kohtuuttomasti, koska uskomme, että …
Onko lisämyynti nykyasiakkaille tuskallista? Tutustu kaksinumeroisen kasvun kaavaan
Tiesitkö, että uusien asiakkaiden hankkiminen on paljon työläämpää kuin nykyasiakkaiden pitäminen? Harvard Business Review:n tutkimuksen mukaan uuden asiakkaan hankkiminen on toimialasta riippuen 5-25 kertaa kalliimpaa kuin nykyisen pitäminen – jaiks! …
CRM-hankinta tulossa? Lue vinkit!
Meiltä kysytään usein, mikä on paras asiakkuuden hallinnan eli CRM-järjestelmä. Asiakkuuden hallinnan järjestelmän perimmäinen tarkoitus on auttaa myyjiä parempiin tuloksiin ja parantaa asiakaskokemusta. Mitä ottaa huomioon CRM-järjestelmän hankinnassa? Kuopion torilla …
René Descartes ja viisi syytä palkata ulkoistettu työntekijä sisäisen rekrytoinnin sijaan
”Ajattelen, siis olen olemassa” -René Descartes Miltä tulevaisuuden työelämä näyttää ja miksi sitä on tärkeä pysähtyä pohtimaan? Vain valmistautumalla tulevaan jo tänään, varmistetaan, että huomennakin on tulevaisuus, johon herätä. Työelämän …
Miten yhdistät myynnin ja markkinoinnin?
Jos olet valjastanut markkinoinnin yhdeksi yrityksesi kasvun taikavoimista, mahtavaa! Tässä vinkkimme seuraavanlaisista konkreettisista käytännön toimenpiteistä. Laittamalla CRM:n kuntoon saat €€€:t kassaan nopeammin. Bisnesdatan pöyhiminen on meille suhteellisen uusi palvelu, mutta …
LinkedIn tukemaan liiketoiminnan kasvattamista – Lue 8+ konkreettista asiaa
Kuuluuko sinun työnkuvaasi myydä tai markkinoida tuotteita/palveluita? Oletko pohtinut viime aikoina hyödynnätkö täysillä LinkedIn-alustaa tuloksien saavuttamisessa? Jos vastasit kyllä, jatka lukemista ja opi miksi ja miten LinkedIn voi auttaa sinua …
Yritysilme – 3 vinkkiä sen luomiseen
Yritysilme on yrityksen visuaalinen ilme, jonka määrittävät peruselementit, kuten värimaailma, logo, typografia, graafinen ohjeistus, kuvat, yrityksen nettisivut, slogan, yritysesittely- ja tarjouspohjat. Visuaalisesti näyttävä yritysilme on yritykselle sekä keino viestiä laatua …
Miten valita markkinointitoimisto?
Jos savolaiselta kylänmieheltä kysyisi, ”miten valita markkinointitoimisto”, saisi vastaukseksi todennäköisesti: ”riippuu, mistä roikkuu.” Suomessa on karkeasti noin 2000 markkinointi- ja mainostoimistoa, minkä vuoksi oikean markkinointitoimiston löytäminen voi olla hyvin haastavaa. …
Kodinhoitaja päiväksi – asiakastarina
Kodinhoitaja päiväksi tarjoaa siivousta sekä koteihin että toimistoihin PK-seudulla. Olemme tehneet yhteistyötä Kodinhoitaja päiväksi -yrityksen kanssa keväästä 2022. Kodinhoitaja päiväksi -yritykselle on tärkeää, että työntekijöillä on hyvät olot. He myös …
Omakotisäätiön asiakastarina
Omakotisäätiö tarjoaa laadukkaita palveluja senioreille Itä-Helsingin alueella. Olemme tehneet Omakotisäätiön kanssa yhteistyötä kesästä 2022. Omakotisäätiölle on tärkeää että työntekijät voivat hyvin, ja he olivat onnistuneet ”etunojalla” tehdyissä rekrytoinneissa. Tämän seurauksena …