Markkinointisankarit sai syksyllä 2021 kaksi uutta osakasta: Joshua Moorreesin ja Karoliina Virtasen.
Joshua Moorrees kuvaa itseään ikuisena optimistina ja idealistina. Näin hän kuvaa uraansa: ”Toimin liikkeenjohdon konsultoinnissa erilaisissa tehtävissä, jonka jälkeen siirryin maailman suurimman henkilöstöpalveluyrityksen Adecco Groupin Suomen maayhtiön muutosjohtajaksi ja osaksi johtoryhmää. Adeccon jälkeen siirryin toimitusjohtajaksi ja osakkaaksi Tablebediin. Tähän mennessä Tablebed on laajentunut jo 19 maahan joko projektimyynnin tai jälleenmyyjien kautta, sekä kerännyt yli miljoonan kasvupääomaa sijoittajilta, sekä palkittu lukuisilla arvostetuilla design-palkinnoilla. Näistä ehkä merkittävimpänä voidaan nostaa Time-lehden vuoden 2021 sadan parhaan innovaation joukkoon pääseminen.”
Miksi Joshua lähti Markkinointisankarien osakkaaksi? ”Olin alun perin Markkinointisankarien asiakas ja näin, miten markkinoinnin tekeminen toi kuusinumeroisen summan tilauksia ja sopimuksia meille. Päättelin, että tässä on poikkeuksellisen lahjakas ja tuloksia saava joukko kasassa. Lisäksi Markkinointisankarien toimintamalli, joka rakentuu sankariverkoston ympärille oli sellainen, johon koen osaavani antaa aiemman työhistoriani kautta lisäarvoa sekä muille osakkeille että asiakkaille. Lopuksi se kaikkein tärkein: Markkinointisankarien muut osakkaat ovat sekä ihmisinä että ammattilaisina niin upeita tyyppejä, että halusin olla rakentamassa heidän kanssaan yhteistä menestystarinaa.”
Joshua on opiskellut kauppatieteiden maisteriksi mutta kokee tätä suurempana opiskelun aiheena elämän itsessään. Joshua harrastaa urheilua ja lukemista. Eri lajeista sydäntä lähellä ovat koripallo, kuntosali ja suunnistus. Tältä vuodelta hän odottaa asiakasarvon tuottamista, kasvua ja hauskanpitoa.
Minkä Joshua kuvaa supervoimakseen? Tulosten tuplaaminen sanojen kautta. Sanat voivat olla kuunneltuja, itse ääneen sanoitettuja tai paperille kirjoitettuja. Sanoista syntyy tarina, tarinasta tekeminen ja tekemisestä tulos.