Finnkino, Suomen suurin elokuvateatteriketju, operoi 17 paikkakunnalla ja hallinnoi 119 elokuvateatterisalia. Heidän jatkuva haasteensa on erilaisten elokuviin ja sesonkeihin liittyvien kampanjoiden yhtenäisen näkyvyyden ylläpitäminen elokuvateattereissa. Lisäksi paikalliset teatterit osallistuvat aktiivisesti …
Hanna Kolulahti – Farmasian sijaan markkinointijohtajaksi
Markkinointijohtajan urapolku on Markkinointisankareiden blogisarja, jossa haastatellaan eri aloilla menestyneitä markkinointipäättäjiä. Nyt vuorossa on Tammer Brandin markkinointijohtaja Hanna Kolulahti. Vaikka Hanna Kolulahdella on takanaan jo 20 vuotta markkinoinnin ja myynnin …
Google-mainonnan budjetti: paljonko on tarpeeksi?
Käsittelimme aiemmassa markkinointibudjetti-postauksessa sitä, miten paljon yrityksen kannattaisi yleisesti käyttää rahaa markkinointiin. Tiivistettynä: Brightedgen mukaan yritykset käyttävät tyypillisesti 5-25% markkinointiin. Kauppalehden tutkimuksen perusteella isosti mainostavat firmat käyttävät markkinointiin keskimäärin yli …
Ota Instagram-markkinointi haltuun NYT!
Nykypäivänä sosiaalisen median alustat ovat super tärkeä osa mitä tahansa markkinointistrategiaa. Myös Instagram on tehokas työkalu yrityksille, jotka tähtäävät brändin tunnettuuteen, asiakkaiden sitoutuneisuuteen ja myyntiin. Instagramilla onkin huikeat yli miljardi …
Markkinointistrategia
Markkinointistrategia johdetaan yrityksen liiketoiminnan strategiasta. Hyvä markkinointistrategia vastaa siihen, mitä myydään ja kenelle. Markkinointistrategian käytännön toteutus kysymykseen siitä, että miten. Tässä kirjoituksessa käsittelemme tarkemmin markkinointistrategian laatimista ja parhaita käytäntöjä. Markkinointi …
Markkinointisankarien oma markkinointi 2022
Edellisessä markkinointibudjetti-postauksessa käsittelimme sitä, mitkä kaikki asiat vaikuttavat markkinointibudjetin suuruuteen. Tässä kirjoituksessa avaamme sitä, mitä kaikkea markkinoinnin saralla tapahtui yrityksessämme. Lyhyesti niille ketkä eivät meitä tunne: Markkinointisankarit on freelancereita välittävä …
Markkinointibudjetti: paljonko on tarpeeksi?
Markkinointibudjetti on yksi markkinointipäättäjän keskeisimpiä työtehtäviä. Mikä on riittävä budjetti tekemiseen, mikä taas jättää kilpailijoille liikaa liikkumavaraa? Markkinointibudjetti koostuu useasta eri osasta. Tässä kirjoituksessa avaamme sitä, paljonko markkinointiin laitetaan yleensä …
Ansaittu media – hyödynnä näitä strategioita onnistuaksesi
Ansaittu media on näkyvyyttä, jonka yritys saa perinteisten tiedotusvälineiden, kuten sanomalehtien, television ja online-uutissivustojen kautta. Sosiaalisessa mediassa ilmenemismuotoja ovat muun muassa asiakkaiden arvostelut, maininnat, jaot ja julkaisut palvelusta tai tuotteesta. …
Digimarkkinointi in ja out: Mitä tietää, muistaa ja varoa
Digimarkkinointi tarkoittaa markkinoinnillisia toimenpiteitä digitaalisissa kanavissa, jotka ovat saavutettavia erilaisten päätelaitteiden avulla. Näitä toimenpiteitä ovat esimerkiksi sosiaalisen median julkaisut, uutiskirjeet ja tämä blogiartikkeli. Digimarkkinointi on jatkuvasti kehittyvä ala ja se …
Mobiilidokumentoinnin pioneerit luottavat Markkinointisankareihin – Infomaatin asiakastarina
Infomaatti tarjoaa rakennusalan ammattilaisille helppokäyttöistä työkalua mobiilidokumentointiin. Infomaatti on tehnyt Markkinointisankarien kanssa yhteistyötä kesästä 2022. Infomaatille on tärkeää, että oikeat ihmiset löytävät Infomaatin sivustolle ja palvelu on helposti lähestyttävä. Digimarkkinointi …